"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!




   Εφη Βυζιώτου





 Και μετά μας φταίει ο... Σουλεϊμάν, η Φατμαγκιούλ, το μνημόνιο, η Μέρκελ και πάει λέγοντας...
Πού στέλνεις, μάνα, την κόρη σου, με τη 12ποντη γόβα στιλέτο και το μίνι μέχρι τον αφαλό; Εσύ, πατέρα, δεν την είδες; Ούτε κι εσύ γυμναστή, γυμνασιάρχη και λυκειάρχη; Επιτρέπεται, Ελληνίδα μαθήτρια, με τέτοια απαράδεκτη εμφάνιση -για να μη χρησιμοποιήσω πιο βαριά έκφραση), να κρατάν την ελληνική σημαία, για την οποία τόσοι και τόσοι επώνυμοι και ανώνυμοι Έλληνες πατριώτες έδωσαν την ίδια τους τη ζωή; Έτσι... "τιμά" η μαθητιώσα νεολαία το ιερό αυτό σύμβολο του έθνους; Προτείνω, την επόμενη φορά, να παρελάσει με... μπικίνι!!!
Παρακολούθησα στην τηλεόραση και το διαδίκτυο παρελάσεις από την Ηλεία και από διάφορες άλλες πόλεις της χώρας. Η γενικότερη εικόνα -πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- θύμιζε... "ρεμπέτ ασκέρ"!!! Μίνι μέχρι τον αφαλό, 12ποντες γόβες, ξεβαμμένα τζιν, μανίκια του πουκαμίσου σηκωμένα μέχρι τους αγκώνες, μάσημα τσίχλας (!!!) ζελέ και ανάρμοστα για την εθνική επέτειο κουρέματα, ύφος αγγαρείας, κλπ, κλπ, κλπ...
Ειλικρινά, προτείνω, ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ τέτοιας αλγεινότατης εικόνας παρελάσεις, με τις οποίες, μόνο οι τοις ιερών ημών αγώσιν του έθνους ενδόξως πεσόντες δεν τιμώνται, αφού αποτελούν χείριστη προσβολή στη μνήμη τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου