"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Γιαννιτσά: Η θεά... τύχη χαμογέλασε σε κατοίκους της περιοχής


altΤην πόλη των Γιαννιτσών διάλεξε η θεά τύχη στην κλήρωση του λαϊκού λαχείου. Συγκεκριμένα το πρακτορείο του Κου Σεβαστιάδη που βρίσκεται στον πεζόδρομο της πόλης και οι συνεργαζόμενοι με αυτό λαχειοπώλες...
... πούλησε και μοίρασε σε τυχερούς Γιαννιτσιώτες, αλλά και σε κατοίκους της ευρύτερης περιοχής και τις δέκα πεντάδες του πρώτου αριθμού (75837) σε όλες μάλιστα  τις σειρές. Το ποσό που θα μοιραστούν οι τυχεροί, ανέρχεται στο 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Από εμάς σε καλή μεριά και πάντα τέτοια.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου