"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Γιαννιτσά: Το είχε... σε κοινή θέα και του το έκλεψαν

  
altΆλλο ένα κρούσμα κλοπής μέσα από αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο στον χώρο στάθμευσης γνωστού πολυκαταταστήματος των Γιαννιτσών, συνέβη την 08/3 απογευματινές ώρες.
Ειδικότερα 56χρονος πήγε για αγορές στο πολυκατάστημα και στάθμευσε το όχημά του στον αύλειο χώρο αυτού. Όταν μετά από λίγη ώρα πήγε να το πάρει, έκπληκτος διαπίστωσε ότι άγνωστοι είχαν σπάσει το τζάμι του αυτοκινήτου και άρπαξαν από το εσωτερικό του ένα τσαντάκι -που προφανώς ήταν σε κοινή θέα-και εξαφανίσθηκαν.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου