"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

3η Ανθοέκθεση δήμου Πέλλας


Εκατοντάδες λουλούδια, φυτά, δένδρα, ανθοσυνθέσεις αναμένεται να συνθέσουν και φέτος, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, το σκηνικό της Ανθοέκθεσης του Δήμου Πέλλας που φιλοξενείται στο χώρο του Πολύκεντρου, στον πεζόδρομο Γιαννιτσών και έγινε πια θεσμός.Στο πάρκο του Πολύκεντρου, στο πλαίσιο της λειτουργίας της 3ης Ανθοέκθεσης, παραγωγοί φυτών του Δήμου Πέλλας αλλά και γειτονικών δήμων, θα εκθέτουν τα προϊόντα τους καθημερινά, από 10 έως 19 Μαϊου 2013, με παράλληλες εκδηλώσεις. H Ανθοέκθεση, η οποία διοργανώνεται από τον δήμο Πέλλας, σε συνεργασία με την ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. και παραγωγούς φυτών «θα ανοίξει τις πύλες της» την Παρασκευή 10 Μαΐου 2013. Όποιος παραγωγός θέλει να δηλώσει συμμετοχή στην 3η Ανθοέκθεση του δήμου Πέλλας, μπορεί να επικοινωνήσει στο τηλ. 2382350805.
 Από το Γραφείο Τύπου 
πηγή: http://dhmoths.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου