"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

"Πικρή Ξενιτιά...Γλυκιά Πατρίδα...!

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ" ΚΑΡΥΩΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ , σας προσκαλεί στην εκδήλωση 
"Πικρή Ξενιτιά...Γλυκιά Πατρίδα...!
Λαογραφικό δρώμενο...Λόγου...Μουσικής ...και Χορού .
Στο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
Σάββατο 30 Μαρτίου 2013 , ώρα 20'00 .
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ" ΚΑΡΥΩΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ , σας προσκαλεί στην εκδήλωση
"Πικρή Ξενιτιά...Γλυκιά Πατρίδα...!
Λαογραφικό δρώμενο...Λόγου...Μουσικής ...και Χορού .
Στο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
Σάββατο 30 Μαρτίου 2013 , ώρα 20'00 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου