"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Συνελήφθη 53χρονος ημεδαπός για διεξαγωγή εράνου χωρίς άδεια και πλαστογραφία στα Γιαννιτσά


Έναν σίγουρο τρόπο βρήκε ένας 53χρνος για να ξεγελάσει τους ανυποψίαστους πολίτες και ειδικά αυτούς που έχουν υψηλό θρησκευτικό συναίσθημα. Συγκεκριμένα τον προαναφερόμενο τον συνέλαβαν αστυνομικοί στα Γιαννιτσά για παράβαση νομοθεσίας περί παιγνίων, εράνων και λαχειοφόρων αγορών και πλαστογραφία γιατί με το πρόσχημα ανέγερσης Ιερού Ναού διενεργούσε έρανο χωρίς άδεια της αρμόδιας Αρχής. Στην κατοχή του προαναφερόμενου και σε αστυνομική έρευνα στο σπίτι του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ... διάφορα έγγραφα που φέρουν ίχνη πλαστότητας όπως μπλοκ με 100 κουπόνια το καθένα που φέρονται να εκδόθηκαν για την οικονομική ενίσχυση της ανεγέρσεως Ιερού Ναού και φωτοαντίγραφα εγγράφων (αδειών διενέργειας εράνου, εξουσιοδοτήσεων κ.λπ.) τα οποία φέρεται να έχουν εκδοθεί από Ιερούς Ναούς. Ο οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου