"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Γιαννιτσά: Και κλεπτομανής και ναρκομανής

altΜία 30χρονη γυναίκα συνελήφθη την 01/03 λίγο μετά το μεσημέρι στα Γιαννιτσά-Πέλλας, ενώ οι Αρχές αναζητούν την 32χρονη συνεργό της, για κλοπή από κατάστημα ρούχων και για κατοχή ναρκωτικών χαπιών.
Συγκεκριμένα οι δύο γυναίκες πήγαν σε κατάστημα ενδυμάτων ιδιοκτησία 25χρονου στο κέντρο της πόλης και με τη μέθοδο της απασχόλησης αφαίρεσαν είδη ρουχισμού και προσπάθησαν να εξαφανισθούν. Ο ιδιοκτήτης όμως κατάλαβε ότι κάτι συμβαίνει και ενημέρωσε την Αστυνομία, η οποία εντόπισε και συνέλαβε την 32χρονη.
Κατά την έρευνα, διαπιστώθηκε ότι εκτός από τα ρούχα που αφαίρεσε, βρέθηκαν πάνω της και ναρκωτικά χάπια. Η δράστιδα οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη, ενώ οι Αρχές αναζητούν τη συνεργό της.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου