"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε ο χορός του Εκπολιτιστικού Ομίλου Γιαννιτσών «Η Πέλλα»


Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Μαρτίου 2013 , ο ετήσιος χορός του εκπολιτιστικού ομίλου Γιαννιτσών "Η Πέλλα". Αθρόα ήταν η προσέλευση των μελών και φίλων του ομίλου , που γέμισαν το οικογενειακό Κέντρο «Ονείρων Ζεύξη». Η έναρξη έγινε με τον χαιρετισμό του προέδρου και στη συνέχεια παρουσιάστηκαν χορευτικά τμήματα (4 παιδικά και 1εφηβικό) του συλλόγου, τα οποία απέσπασαν πολλά χειροκροτήματα από τους παρευρισκομένους. Ακολούθησαν οι παραδοσιακοί ήχοι της ορχήστρας... του Παύλου Ματρακούλια, η φιλική συμμετοχή του Αλέξη Στεφανίδη με ποντιακούς σκοπούς και τραγούδια που σε συνδυασμό με το αμείωτο κέφι και το όμορφο περιβάλλον συνετέλεσαν ώστε ο φετινός χορός να πραγματοποιηθεί με απόλυτη επιτυχία, κρατώντας το γλέντι και τον κόσμο στην πίστα έως τις πρώτες πρωινές ώρες. Το Δ.Σ. του συλλόγου με ανακοίνωσή του ευχαριστεί όλους όσοι βοήθησαν στην οργάνωση για την πραγματοποίηση του ετήσιου χορού και δεσμεύεται πως θα συνεχίσει το έργο του συλλόγου, με ποικίλες εκδηλώσεις και παρουσίες στα δρώμενα του τόπου όσο και με συμμετοχές σε διεθνές επίπεδο.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου