"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Στα Γιαννιτσά:Πρόγραμμα εκμάθησης ασφαλούς χωμάτινης οδήγησης MOTOCROSS

Πρόγραμμα εκμάθησης ασφαλούς χωμάτινης οδήγησης MOTOCROSS, πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Δημοτική πίστα MOTOCROSS των Γιαννιτσών, από τον Όμιλο Φίλων Μοτοσικλέτας Γιαννιτσών. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 25 παιδιά και έφηβοι και διδάχθηκαν τους κανόνες  ασφαλούς χωμάτινης οδήγησης, από πιστοποιημένους εκπαιδευτές, στο πλαίσιο της γενικότερης δραστηριότητας  που αναπτύσσει ο Ο.Φ.Μ.Γ., για την αναβάθμιση της χωμάτινης μοτοσικλέτας. 


 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου