"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας στην οδό Αγ. Παρασκευής Γιαννιτσών

 

alt
 
Ενόψει της ετήσιας θρησκευτικής πανήγυρης του ιερού Ναού της Αγίας Παρασκευής Γιαννιτσών και για την  ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών, πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και την ακώλυτη τέλεση των παραπάνω, με απόφαση του Δημάρχου Πέλλας...

...πεζοδρομείται και απαγορεύεται η κυκλοφορία, στάση, στάθμευση όλων των οχημάτων στην οδό Αγίας Παρασκευής, από την διασταύρωση με την οδό Φιλίππου μέχρι το ύψος της διασταύρωσης με την οδό Σπαρτιάτου την Τετάρτη 25/07/2012 και από ώρα 17:00μ.μ μέχρι 23:00μ.μ και την Πέμπτη 26/07/2012 από ώρα 7:30π.μ έως 11:00π.μ.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου