"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Μισές δουλειές στον δήμο Πέλλας

Ένα φορτηγό φορτωμένο χαλίκι, στάθμευσε στη μέση της οδού Αλεξάνδρειας, στα Γιαννιτσά από την Πέμπτη, 12 Ιουλίου για να φτιάξει το δρόμο… όμως μάλλον άλλαξε ιδέα ή κάτι άλλο προέκυψε και ο οδηγός έφυγε…αφήνοντας έναν λόφο χαλίκια στη μέση της οδού!
Το θέμα δεν είναι μόνο ότι δεν γίνονται γρήγορα κάποιες εργασίες όπως θα έπρεπε ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες, αλλά στο σημείο που…δημιουργήθηκε το...φυσικό εμπόδιο χαλικιών μπορεί να είναι επικίνδυνο, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες να μην το δει κάποιος οδηγός διερχόμενου οχήματος και να πέσει πάνω του.
Μέχρι σήμερα, 16 Ιουλίου όλα έχουν αφεθεί ως έχουν με συνέπεια ήδη να έχουν υποστεί διάφορες φθορές οχήματα που διέρχονται από τη συγκεκριμένη οδό. Μάλιστα, σήμερα  ένας οδηγός ΙΧ έπεσε στο σημείο με αποτέλεσμα να σπάσει το κάρτερ και να προκαλέσει μηχανικές βλάβες και να χυθούν τα λάδια στο δρόμο, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.
Ο ίδιος κάλεσε την Αστυνομία και υπέβαλε μήνυση κατά του Δήμου.
Η αδιαφορία της δημοτικής αρχής δεν έχει όρια…
πηγή:http://www.pellanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου