"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Γιαννιτσά: Πήρε φωτιά το μηχάνημα, μέσα στο χωράφι

Ασχολούνταν στο αγρόκτημά του με γεωργικές εργασίες  ένας 58χρονος αγρότης  σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, χθες (19/7) μεσημβρινές ώρες... 
... όταν η θεριζοαλωνιστική μηχανή που χρησιμοποιούσε, για άγνωστο λόγο πήρε φωτιά με αποτέλεσμα να καταστραφούν... ζωτικά σημεία του μηχανήματος. Χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, προκειμένου κατασβεστεί η πυρκαγιά.
Ευτυχώς από την πυρκαγιά δεν κινδύνεψε ο άτυχος 58χρονος. Την υπόθεση ερευνά η Π.Υ Γιαννιτσών. 
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου