"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

4ημερη προσκυνηματική εκδρομή σε Τήνο και Άνδρο από τον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης Γιαννιτσών


Η Ενορία Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Γιαννιτσών, διοργανώνει 4ήμερη προσκυνηματική εκδρομή, στα Νησιά Τήνος και Άνδρος από το Σάββατο 21 Ιουλίου εως καί την Τρίτη 24 Ιουλίου 2012 επί τη εορτή της Αγ. Πελαγίας στην Τήνο (23 Ιουνίου). Η εκδρομή ακόμη περιλαμβάνει προσκύνημα στις Ιερές Μονές: Ευαγγελισμού της Θεοτόκου «Μεγαλόχαρης», Καταπολιανής Τήνου, Κοιμήσεως Θεοτόκου Κεχροβουνίου Τήνου, Παναχράντου Άνδρου, Αγίου Νικολάου Άνδρου, ΑγΜαρίνης Άνδρου και Ζωοδόχου Πηγής ή «Αγίας» Άνδρου. Τιμή εισιτηρίου: 200,00 ευρώ. Περιλαμβάνει τρείς διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο με πρωινό και όλα τα μέσα μεταφοράς λεωφορείο-καράβι.... Η αναχώρηση θα γίνει το Σάββατο 21 Ιουλίου από τον Ιερό Ναό ενώ οι εγγραφές θα γίνονται στο Γραφείο του Ναού. Πληροφορίες τηλ. 23820-22998 
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου