"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ;


ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ;
Οι τραπεζίτες ( τρόϊκα) , απαιτούν να μειώσουμε τις δαπάνες , κυρίως κοινωνικές παροχές !
Οι ντόπιοι επιμένουν να κλείνουν τα εργοστάσια !
Τα εργοστάσιά μας (ζάχαρης , ναυπηγεία , κλωστοϋφαντουργεία κ.ά.) σκουριάζουν , κι εμείς εισάγουμε προϊόντα που τα εξαγάγαμε μέχρι πριν είκοσι χρόνια . Τώρα εισάγουμε προϊόντα αξίας 68 δις και εξάγουμε προϊόντα αξίας 22 δις. Πώς θα επιβιώσουμε έτσι ;
Κανείς δεν αναφέρεται στην ανασυγκρότηση του παραγωγικού ιστού ( γεωργικό , κτηνοτροφικό , βιοτεχνικό, βιομηχανικό ) !
Ακούς να ζητούν όλοι αύξηση αποδοχών , μείωση χρόνου εργασίας , αύξηση ημερών άδειας , διαγραφή χρεών !
Υπόψη πως όλοι γνωρίζουν , ότι 1.500.000 είναι επίσημα (!) άνεργοι ! Το 1/3 του πληθυσμού + , διαβιούν (;) κάτω από το όριο της φτώχειας !
Για εργασία και παραγωγή κανείς ;

Τουτέστιν είμαστε κάτω απ' τον πάτο ; Στον "απόπατο" ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου