"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Ποιοι προσλαμβάνονται στο δήμο Πέλλας με 2μηνη σύμβαση για εργάτες καθαριότητας και πρασίνου

Στην πρόσληψη των 12 εργατών καθαριότητας και των 8 εργατών πρασίνου με δίμηνη σύμβαση, προχώρησε ο δήμος Πέλλας για να καλύψει τις έκτακτες και αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν τους καλοκαιρινούς μήνες. Με απόφαση του δημάρχου προσλαμβάνονται οι παρακάτω: Εργάτες καθαριότητας: Αδαμίδης Γεώργιος, Εμερτζίδης Χαράλαμπος, Καρράς Πέτρος, Δεληγιαννάκης Γεώργιος, Ζημπίδης Αναστάσιος, Κουτσουρας Αθανάσιος, Χρυσογόνης Βασίλειος, Μήτκος Χρήστος,.... Κορκίζογλου Άγγελος, Σπανός Θεόδωρος, Χαμαλίδης Κωνσταντίνος, Σαράντης Θεόδωρος. Εργάτες πρασίνου: Καραγιοβάνης Κωνσταντίνος, Κυριακού Βασίλειος, Γιαουρτάς Κωνσταντίνος, Μπαλάτογλου Λεωνίδας, Μυστακίδης Πρόδρομος, Τσακίρης Κωνσταντίνος, Ποζατζίδης Δημήτριος και Κοντεσίδης Γεώργιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου