"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Γιαννιτσά: Επιτέθηκε σε Αστυνομικό

alt
 
Στο Νοσοκομείο παρ΄όλιγον να καταλήξει ένας 35χρονος Αστυνομικός στα Γιαννιτσά-Πέλλας, ο οποίος πήγε να επιληφθεί σε περιστατικό και δέχθηκε απειλές, εξυβρίσεις και χειροδικίες από τον δράστη.
Ειδικότερα προχθές απογευματινές ώρες, σε κεντρικό σημείο της πόλης των Γιαννιτσών, δύο αλλοδαποί για άγνωστο λόγο άρχισαν να διαπληκτίζονται μεταξύ τους. Κλήθηκε η Αστυνομία, η οποία πήγε στο σημείο και στην προσπάθεια των Αστυνομικών να τους χωρίσουν, ο ένας εκ των δραστών -18χρονος από τη Γεωργία- όρμησε πάνω στον Αστυνομικό και άρχισε να τον εξυβρίζει, να τον απειλεί και να χειροδικεί εναντίον του.
Επενέβησαν οι συνάδελφοί του, οι οποίοι πέρασαν τις χειροπέδες στον 18χρονο... νταή από την Γεωργία, οδηγώντας τον στην δικαιοσύνη, ο πέλεκυς της οποίας θα πρέπει  να πέσει βαρύς για παραδειγματισμό. 
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου