"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Η Xορωδία Ευξείνου Λέσχης Γιαννιτσών

PONTIOIΗ νεοσύστατη ποντιακή χορωδία του συλλόγου Ευξείνου Λέσχης Γιαννιτσών δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 2012. Απαρτίζεται από 25 χορωδούς ηλικίας 15 και άνω.

Λυράρης ο Καραγιαννίδης Μιχάλης και Δασκάλα της χορωδίας είναι η Μυροφόρα Αντωνιάδου η οποία είναι Μαέστρος της μικτής χορωδίας Κρύας Βρύσης της ποντιακής χορωδίας «Διογένης Ο Σινοπεύς» Γουμένισσας καθώς και σε 2 τμήματα παιδικής χορωδίας του δημοτικού ωδείου Παιονίας.
Το ρεπερτόριο της χορωδίας περιλαμβάνει παραδοσιακά και σύγχρονα ποντιακά τραγούδια. Τα φετινά Χριστούγεννα είπε τα κάλαντα στον δήμαρχο δήμου Πέλλας κ. Γρηγόριο Στάμκο, στους Αντιδημάρχους που παρευρέθησαν και στον Βουλευτή Ν.Δ Διονύση Σταμενίτη.
Η πρώτη επίσημη εμφάνιση της χορωδίας έγινε με επιτυχία την Κυριακή 27 Ιανουαρίου στην καθιερωμένη τελετή κοπής βασιλόπιτας στα γραφεία της λέσχης. Πήρε τα εύσημα από όλους τους παρευρισκόμενους για την ικανοποιητική παρουσία της παρά τον λίγο χρόνο προετοιμασίας που είχε.
Το μάθημα της χορωδίας γίνετε κάθε Δευτέρα στις 20:00μ.μ στα γραφεία της λέσχης. Προσκαλούμε καινούργια μέλη να συμμετάσχουν στην χορωδία. Γίνονται δεκτές ηλικίες από 15 και άνω. Λυράρης της χορωδίας μας είναι ο Καραγιαννίδης Μιχαήλ.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου