"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Γιαννιτσά: Τον έβλεπαν να τρέχει στους δρόμους, με μια τηλεόραση στην πλάτη!

Οι αυτόπτες μάρτυρες τον κοιτούσαν έκπληκτοι. Ο ίδιος είχε… σοβαρότατο λόγο να τρέχει όσο πιο γρήγορα μπορούσε…

Αφού έκλεψε μία τηλεόραση, μέρα μεσημέρι, στη συνέχεια την κουβαλούσε πεζός στους δρόμους της πόλης των Γιαννιτσών, του νομού Πέλλας...


Πρόκειται για έναν 42χρονο Βούλγαρο, που εντοπίστηκε και συνελήφθη από αστυνομικούς. Ο 42χρονος, αφού έκλεψε χθες το μεσημέρι της Κυριακής (27-01-2013) την τηλεόραση από αύλιο περιφραγμένο χώρο καταστήματος ηλεκτρικών ειδών στα Γιαννιτσά, επιχείρησε να τη μεταφέρει πεζός, με αποτέλεσμα να συλληφθεί.

Στην κατοχή του βρέθηκε επίσης και κατασχέθηκε ένα μαχαίρι, συνολικού μήκους 24 εκατοστών.
 πηγή:http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου