"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Ρήμαξαν τα σπίτια στο Ελευθεροχώρι αλλά τελικά τους έπιασαν.

Εξιχνιάστηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, τρεις περιπτώσεις κλοπών σε σπίτια, που έγιναν το περασμένο Σάββατο 19 Ιανουαρίου στο Ελευθεροχώρι Γιαννιτσών. Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τριών ατόμων (ενός υπηκόου Βουλγαρίας 43 ετών, ενός ημεδαπού 24 ετών και ενός υπηκόου Αλβανίας 20 ετών), οι οποίοι όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα στις 19 Ιανουαρίου αφού παραβίασαν διαδοχικά τρία σπίτια, αφαίρεσαν από αυτά τρόφιμα, εργαλεία και διάφορα είδη. Σε αστυνομική έρευνα στα σπίτια των προαναφερόμενων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν διάφορα εργαλεία και ηλεκτρικές συσκευές. Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος των
προαναφερόμενων, οι οποίοι δεν συνελήφθησαν, θα αποσταλεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
 Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου