"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Αθλητικές διακρίσεις μαθητών 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών‏

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Γιαννιτσών συγχαίρει τους μαθητές Μωυσίδη Ηρακλή για την κατάκτηση της 1ης θέσης (χρυσό μετάλλιο ) στους διεθνείς αγώνες judo ( συμμετοχή 6 χωρών ),κατηγορία έως 60 κιλά, που πραγματοποιήθηκαν...

...την Κυριακή 27 Ιανουαρίου, τον μαθητή Μητρέντση Χρήστο για την κατάκτηση της 1ης θέσης ( χρυσό μετάλλιο ) στους Διασυλλογικούς αγώνες taekwondo που έγιναν στο κλειστό Γυμναστήριο Μίκρας στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 26 Ιανουαρίου ,κατηγορία έως 41 κιλά και τη μαθήτρια Σιγκούδη Ελπίδα για την κατάκτηση της 2ης θέσης στο αγώνισμα των 60 μέτρων ,κλειστού στίβου που πραγματοποιήθηκε στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο Θεσσαλονίκης το Σάββατο 26 Ιανουαρίου.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου