"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Μπήκε κλέφτης στο μαντρί… αλλά τον πρόδωσαν τα πρόβατα


Χθες το πρωί συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας στα Γιαννιτσά, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, 31χρονος ημεδαπός, διότι την προηγούμενη ημέρα το πρωί αφαίρεσε από ποιμνιοστάσιο 53χρονου ημεδαπού (2) ερίφια και (3) αμνούς συνολικής αξίας (300) ευρώ. Τα προαναφερόμενα ζώα βρέθηκαν στο ποιμνιοστάσιο του 31χρονου, κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον νόμιμο κάτοχό τους. Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών Πέλλας.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου