"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Γιαννιτσά: Έλληνες και Βούλγαροι συνελήφθησαν επί τω έργω!

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Τέσσερα άτομα, δύο Έλληνες και δύο Βούλγαροι, συνελήφθησαν χθες (29/01) λίγο πριν το μεσημέρι στα Γιαννιτά-Πέλλας, γιατί...
... λίγη ώρα πριν επιχείρησαν να αφαιρέσουν από αποθήκη του τέως δήμου Γιαννιτσών που στεγάζεται μέσα στο πρώην Στρατόπεδο Καψάλη, σιδερικά και άλλα υλικά προοριζόμενα για ανακύκλωση.
Το γεγονός αντιλήφθηκε υπάλληλος του δήμου, ο οποίος ειδοποίησε την Αστυνομία που συνέλαβε τους δράστες.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου