"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Σκύλος επιτέθηκε και δάγκωσε ηλικιωμένο στο Πεζόδρομο Γιαννιτσών


Μία πολύ δυσάρεστη έκπληξη επιφύλαξε το 2013 για έναν ηλικιωμένο και τον μικρό του εγγονό όταν αδέσποτο σκυλί τους επιτέθηκε δαγκώνοντας μάλιστα των ηλικιωμένο στο πόδι ο οποίος έσπευσε άμεσα να προμηθευτεί αντιτετανικό ορό προκειμένου να αποφύγει τα χειρότερα. Το περιστατικό συνέβη χθες αργά το απόγευμα πρώτη ημέρα του χρόνου στο πεζόδρομο των Γιαννιτσών μπροστά στα έντρομα βλέμματα των περαστικών οι οποίοι εκείνη την ώρα έτυχε να κάνουν την βόλτα τους στο χώρο τον οποίο στεγάζετε η Παραμυθούπολη..
.
Σε παλαιότερο μας ρεπορτάζ με τίτλο «Άρχοντες του πεζόδρομου Γιαννιτσών, αγέλες αδέσποτων σκύλων» είχαμε αναφερθεί στους κίνδυνους τους οποίους μπορεί να οδηγήσει η ανεξέλεγκτη παρουσία αδέσποτων στο ιστορικό κέντρο της πόλης των Γιαννιτσών τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους. Και όλα αυτά σε μία περίοδο που τα περιστατικά λύσσας κάνουν αισθητή την παρουσία τους στη βόρεια Ελλάδα αλλά και στο νομό μας ιδιαίτερα.
 
 
πηγή:http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου