"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Νίκη για την ομάδα των Γιαννιτσών στο Σκάκι

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Την Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013 , η ομάδα σκακιού των Γιαννιτσών αναμετρήθηκε με την ομάδα της Ποντοκώμης Πτολεμαϊδας και αναδείχθηκε νικήτρια με σκορ 9-1.

Ο αγώνας έγινε στα πλαίσια του προκριματικού ομίλου Α'εθνικής Κεντροδυτικής Μακεδονίας 2013. Για την ομάδα των Γιαννιτσών έπαιξαν οι:
1.Άνθιμος Σουγκάκης 2.Στέργιος Ρόμπας 3.Δημήτριος Γκουδέρης 4.Βασίλης Στεργιούλας 5.Άννα Χαρπίδου 6.Αφροδίτη Βακιρτζή 7.Κατερίνα Ζορμπά 8.Βαγγέλης Τοψής 9.Κωνσταντίνος Ανδρονίκου και 10.Χαράλαμπος Χατζησταύρου.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου