"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ο Βασίλης Ξηρός νέος πρόεδρος του ΔΣ Πέλλας


Aνήμερα των Φώτων έγινε η πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Πέλλας για την εκλογή νέων μελών στο προεδρείο,την οικονομική επιτροπή καθώς και τις λοιπές επιτροπές του δήμου Πέλλας όπως αυτές ορίζονται από τον Κώδικα Λειτουργίας των Δήμων.Νέος πρόεδρος του ΔΣ Πέλλας με 30 ψήφους σε σύνολο 40 ψηφισάντων αναδείχθηκε ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην δήμαρχος Πέλλας κ. Βασίλης Ξηρός.Aντιπρόεδρος εκλέχθηκε ο κ.Αντώνης Καραμπατζάκης με 26 ψήφους υπέρ του και γραμματέας ο κ.Χρήστος Σίσκος με 39 ψήφους.Ο Βασίλης Ξηρός είναι ένας έμπειρος και αξιόλογος άνθρωπος που υπηρέτησε με αξιοπρέπεια και θέρμη το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης . Από τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου καλείται να υπηρετήσει και να αποκαταστήσει το
κύρος και την εικόνα του θεσμού ,καθώς τα τελευταία δύο χρόνια κατά γενική ομολογία είχαν  επανειλημένα τρωθεί από εσφαλμένες και αλαζονικές τακτικές και συμπεριφορές του προκατόχου του.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου