"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Γιαννιτσά: Εκδήλωση με θέμα "Αντιμετωπίζοντας το φασισμό και το ρατσισμό στα σχολεία"‏

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Η Β΄ ΕΛΜΕ Πέλλας, ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιαννιτσών, Σύλλογοι γονέων και το Αντιφασιστικό Μέτωπο Γιαννιτσών διοργανώνουν εκδήλωση-συζήτηση την Κυριακή, 3-2-2013, ώρα 11 το πρωί, στο Δημαρχείο Γιαννιτσών (αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου), με θέμα:

«Αντιμετωπίζοντας το φασισμό και το ρατσισμό στα σχολεία» και ομιλητή τον κ. Γεώργιο Τσιάκαλο, καθηγητή Παιδαγωγικής Σχολής Α.Π.Θ.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου