"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Με τα smartphones μιλάμε λιγότερο

Μπορεί η εφεύρεση του τηλεφώνου που έγινε το 1876 από τον Γκράχαμ Μπέλ να αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες ανακαλύψεις για την ...
ανθρωπότητα, αλλά σήμερα, η χρήση του τηλεφώνου φαίνεται ότι έχει πάρει μια τελείως διαφορετική μορφή. Ο χρόνος που μιλάμε πλέον στο τηλέφωνο έχει παρουσιάσει σημαντική μείωση. Συγκεκριμένα ο μέσος όρος ενός τηλεφωνήματος το 2006 ήταν περί τα 3.03 λεπτά, ενώ το 2011- που έκαναν την εμφάνισή τους τα smart phones- έπεσε στο μισό, με κάθε τηλεφώνημα να διαρκεί 1.78 λεπτά.

Επίσης το 2011 ο μέσος όρος ομιλίας το μήνα έπεσε στα 681 λεπτά από τα 826 λεπτά μηνιαίως ανά πολίτη, που ήταν το 2007. Ο λόγος που το τηλέφωνο φαίνεται να μην αποτελεί το κύριο μέσο επικοινωνίας είναι γιατί πλέον οι περισσότεροι επικοινωνούν είτε μέσω μηνυμάτων είτε μέσω email.

πηγή:protothema


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου