"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Γιαννιτσά.Την έδεσαν μέσα στο σπίτι της και τη λήστεψαν.


Ένα απίστευτο περιστατικό ληστείας έγινε πριν λίγες μέρες στα Γιαννιτσά.Νεαρή γυναίκα, δέχθηκε επίθεση από διαρρήκτες την ώρα που αυτή βρισκόταν αμέριμνη στο σπίτι της.Οι δράστες αφού ακινητοποίησαν το έντρομο θύμα τους ,το έδεσαν σε μία καρέκλα της τραπεζαρίας και με την απειλή μαχαιριού απαιτούσαν να μάθουν που έχει κρυμμένα χρήματα και χρυσαφικά.Να σημειωθεί πως το περιστατικό έγινε μέρα μεσημέρι(13:20) σε διαμέρισμα που βρίσκεται απέναντι από το αστυνομικό τμήμα Γιαννιτσών!
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου