"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Σύλληψη για εμπρησμό στα Γιαννιτσά

emprismosaravissosΣυνελήφθη από υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Γιαννιτσών, ημεδαπός 70χρονος κτηνοτρόφος κάτοικος Αραβησσού, για την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις 06-06-2012 και Ω/18:40 στην Δασική Περιοχή Αραβησσού. Στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας οδηγήθηκε σήμερα στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Γιαννιτσών, με την κατηγορία του εμπρησμού από πρόθεση σε δασική έκταση.
Η Πυρ/κή Υπηρεσία Γιαννιτσών για την ενημέρωση του κοινού σε ότι αφορά την αποφυγή πρόκλησης πυρκαγιάς σας επισημαίνει :
1. Αποφυγή υπαίθριων εργασιών (οξυγονοκολλήσεις, χρήση τροχού ή άλλου εργαλείου που προκαλεί σπινθήρες κ.τ.λ.)
2. Όχι στην καύση σκουπιδιών ή ξερών χόρτων στην ύπαιθρο.
3. Επίδειξη μέγιστης προσοχής σε περιπτώσεις υπαίθριας εστίασης (ψησταριές) και γενικά στη χρήση κάθε είδους γυμνής φλόγας.
Σε κάθε ένδειξη πυρκαγιάς να ειδοποιείται άμεσα η Πυροσβεστική Υπηρεσία στο τηλ. 199 δίνοντας σαφείς πληροφορίες για την ακριβή θέση της πυρκαγιάς.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου