"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Τακτική γενική συνέλευση των μετόχων του ΚΤΕΛ Αστικών Γιαννιτσών Α.Ε.


ktelpellassymvoulioΣτα Γιαννιτσά σήμερα, Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012, συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ Α.Ε. με μόνο θέμα ημερήσιας διάταξης την πρόσκληση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης και αποφάσισε επί αυτού :
Το διοικητικό Συμβούλιο του ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ Α.Ε. σύμφωνα με το άρθρο 11 του καταστατικού, καλεί τους Μετόχους του σε Τακτική Γενική Συνέλευση την Σάββατο 30 Ιουνίου 2012 και ώρα 21:00 που θα γίνει στα γραφεία του ΚΤΕΛ που βρίσκονται στα Γιαννιτσά, οδός Δημ. Στάμκου 1, με θέματα ημερήσιας διάταξης :
1.ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ 2011 (9η Εταιρική χρήση)
2.ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΤΗΣΙΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ της 31/12/2011
3.ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ 2011 αν είναι απαραίτητο
4.ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Γίνεται γνωστό ότι σύμφωνα μα το άρθρο 16 του καταστατικού, αναρτάται πίνακας στα γραφεία της εταιρίας με τα ονόματα των μετόχων που έχουν δικαίωμα ψήφου στη Γενική Συνέλευση. Οι μέτοχοι μπορούν να αντιπροσωπεύονται με πληρεξούσιο που διορίζεται άλλος και με επιστολή.
pinakasmetoxon
Με Εντολή του Διοικητικού Συμβουλίου
Ο Πρόεδρος της Α.Ε.
Αναστάσιος Σταυρίδης
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου