"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Καταβολή συντάξεων Ιουλίου & επιδόματος αδείας από τον ΟΓΑ

alt
Από τη Διοίκηση του ΟΓΑ ανακοινώθηκε ότι, η σύνταξη μηνός Ιουλίου 2012 και το Επίδομα αδείας θα καταβληθεί σε 799.908 συνταξιούχους του Ο.Γ.Α. με πίστωση στους Τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς ΕΛ.ΤΑ., που έχουν επιλέξει για την πληρωμή των συντάξεων, την Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012 .

Η συνολική δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων μηνός Ιουλίου 2012 και το Επίδομα αδείας ανέρχεται σε 522,5 εκατομμύρια €.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου