"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Ποια εφαρμογή έδωσε διεθνή διάκριση σε Έλληνες ερευνητές;


Είναι από τις πιο ωραίες διεθνείς διακρίσεις που έχουν λάβει Έλληνες ερευνητές σε σχέση με την προηγμένη τεχνολογία και η αιτία είναι η καινότόμα εφαρμογή...

clustTour για κινητά τηλέφωνα της Apple. Η ερευνητική ομάδα του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του ΕΚΕΤΑ που βρέθηκε στο Διεθνές Συνέδριο Ανάκτησης Πολυμέσων στο Χονγκ Κονγκ, απέσπασε το βραβείο τεχνικής επίδειξης για τη συγκεκριμένη εφαρμογή που επιτρέπει την πλοήγηση και οργάνωση εικόνων από αξιοθέατα και εκδηλώσεις από 30 πόλεις του κόσμου, μέσω κινητού τηλεφώνου ή εντελώς δωρεάν στα καταστήματα της Apple.
Για παράδειγμα, κάποιος που επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη, μπορεί να έχει πλήρη ιστορική και πολιτισμική εικόνα μαθαίνοντας για τα αξιοθέατα της, αλλά και  εικόνα από την καθημερινότητα της πόλης, όπως αθλητικούς αγώνες, δράσεις από εναλλαακτικές ομάδες της πόλης, φεστιβάλ, ακόμη και γεγονότα της τελευταίας στιγμής.
Εκτός από τις 3 πόλεις που μπορεί να εξερευνήσει κανείς μέσω του clustTour, υπάρχουν φωτογραφίες των περιοχών, χάρτες για εύκολη περιήγηση, αναζήτηση στο internet για περαιτέρω πληροφορίες.
πηγή: http://planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου