"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Διακοπές ρεύματος σε Γιαννιτσά και Έδεσσα 10/6


dei diakopi 1Προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος ανακοίνωσε η Δ.Ε.Η για την Κυριακή 10 Ιουνίου κατά τις πρωινές ώρες για συντήρηση και κατασκευές σε Γιαννιτσά και Έδεσσα.Στο παρακάτω πίνακα δείχνει ποιες περιοχές αφορά: 
Από ημ/νία και ώραΈως ημ/νία και ώραΔήμος/κοινότηταΠεριγραφή περιοχήςΑριθμός ΣημειώματοςΣκοπός διακοπής
10/6/2012 8:00:00 πμ 10/6/2012 11:00:00 πμ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ: ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - ΤΑΞΙ - ΤΡ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ΠΛ. Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ - ΑΡΧ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ - ΦΙΛΙΠΠΟΥ - Π ΜΕΛΑ - ΑΘΗΝΩΝ - Α ΔΗΜΟΤΙΚΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Συντήρηση
10/6/2012 8:00:00 πμ 10/6/2012 1:00:00 μμ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ Νοτιοανατολικό τμήμα ΠΟΛΗΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ. Περιοχή περικλειόμενη από τις οδούς: ΕΓΝΑΤΙΑΣ, ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, Κ. ΡΟΥΜΠΑ, ΑΦΩΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Δ.Μ., ΣΟΥΜΠΑΣΗ, ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΡ. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΔΕΛΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου