"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Τροχαίο χωρίς τραυματίες (ευτυχώς) στα Γιαννιτσά


Τροχαίο σημειώθηκε σήμερα λίγο μετά τις 3 το απόγευμα στον δρόμο της Εγνατίας στα Γιαννιτσά όταν ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην προσπάθειά του να αλλάξει λουρίδα προσέκρουσε στην μπροστινή δεξιά γωνία φορτηγού νταλίκας με αποτέλεσμα να παρασυρθεί. Άμεση ευτυχώς ήταν η αντίδραση του οδηγού της νταλίκας που σταμάτησε εγκαίρως αποφεύγοντας έτσι κάποιο τραυματισμό κυρίως από πλευράς επιβατών του ΙΧ το οποίο υπέστη φθορές από την πλευρά του οδηγού όπως δείχνει και η φωτογραφία.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου