"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Κόμμα βασιλοφρόνων από τα Γιαννιτσά για όλη την Ελλάδα (βίντεο)



Σταρ στο διαδίκτυο  έγινε από χθές ο Γιαννιτσώτης Γιώργος Παπαδόπουλος που με την ιδιότητα του προέδρου της "Εθνικής Ελπίδας" μας καλεί να τον ψηφίσουμε για να μας σώσει από τα λαμόγια.Ο εμπλεκόμενος σε διάφορες ποινικές υποθέσεις και αποπεμφθής απο την αντιδημαρχία του Δήμου Γιαννιτσών στις αρχές του 2002 κ.Γιώργος Παπαδόπουλος ζητά την ψήφο μας στο όνομα των "βασιλοφρόνων" και της βασιλικής οικογένειας!Με ολιγόλεπτο τηλεοπτικό μήνυμά του...

...μας καλεί να σκεφτούμαι πόσο δυστυχείς θα γίνουμε αν δεν τον ψηφίσουμε.Δέστε τον...εννοούμε δείτε τον!!!
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

2 σχόλια:

  1. Επειδή είναι βασιλόφρων τον έστησαν μία καθαρή σκευωρία. Άλλοι πρέπει να δεθούν. Άλλοι είναι τα νούμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή