"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Οικονομικό αδιέξοδο στο Δήμο Πέλλας.Κίνδυνος στάσης πληρωμών;


Ως δραματική περιγράφεται η οικονομική κατάσταση στο Δήμο Πέλλας από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ.Κωβαίο ,ο οποίος σε καθημερινή βάση δίνει ένα τιτάνιο αγώνα να τιθασεύσει το απίστευτο οικονομικό χάος.Τα υπέρογκα ποσά χρέους που παρέλαβε ο νεοσύστατος δήμος  από τους πρώην δήμους Κρύα Βρύσης και Κύρρου,είναι ουσιαστικά η "θηλειά στο λαιμό" του Δήμου που με το ρυθμό που κινείται αλλά και την αδυναμία είσπραξης οφειλώμενων τόσο απο τις κρατικές επιχορηγήσεις όσο και από ιδιωτες κινδυνεύει με στάση πληρωμών μέσα στο καλοκαίρι.Η απελπιστική κατάσταση που επικρατεί έχει θορυβήσει αρκετά μέλη της πλειοψηφίας που ....

ανοιχτά πια κάνουν λόγο για κατάρρευση.Από την άλλη η αντιπολίτευση υπογραμμίζει πως δύο χρόνια τώρα δεν έχει επιτευχθεί κανένας από τους στόχους που είχε εξαγγείλει ο Δήμαρχος ενώ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις μαζικές προσφυγές στη δικαιοσύνη από απλήρωτους εργολάβους και προμηθευτές.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου