"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στα Γιαννιτσά



Η Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών της Ο.Γ.Ε.,  μπροστά στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας,  συζητά και κάνει πράξη την πραγματική αλληλεγγύη.
        
        Κάθε γυναίκα από τον δικό της χώρο εντοπίζει τους εκμεταλλευτές του μόχθου της.    
       Η εργαζόμενη, η άνεργη, η νοικοκυρά, η συνταξιούχος, η μαθήτρια ενώνουν τη γροθιά τους με τις γροθιές των ανθρώπων του μόχθου και συντονίζουν τον αγώνα τους σε κοινή δράση...

«Βοήθα τον εαυτό σου, βοηθώντας μας : Κάνε πράξη την αλληλεγγύη»
Την  Κυριακή  3  Μάρτη  στις  6.00’ μ.μ.
                      Στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών ( Αίθουσα Υπολογιστών )
                                    ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 
                                 MΕΛΟΣ της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Ο.Γ.Ε.) 
                                 Τηλέφωνα Επικοινωνίας : 6978921885, 6936116086 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου