"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Διακρίσεις για τους Σκακιστές των Γιαννιτσών στο ατομικό σχολικό


  
skakiΑτομικό Σχολικό Κεντροδυτικής Μακεδονίας και οι σκακιστές των Γιαννιτσών ταξίδεψαν μέχρι τις Σέρρες ,για να διαγωνιστούν στο σκάκι με μαθητές από Φλώρινα,Κατερίνη, Πτολεμαϊδα, Καστοριά, Σέρρες , Βέροια ,Έδεσσα.

Την πόλη μας εκπροσώπησαν μαθητές δημοτικών , γυμνασίων και Λυκείων της περιοχής φέρνοντας πολύ καλά αποτελέσματα.
Συγκεκριμένα διακρίθηκαν οι:
1. Αφροδίτη Βακιρτζή - Χρυσό μετάλλιο - Κορίτσια Γ'Γυμνασίου
2. Τσάλμας Χρήστος - Αργυρό Μετάλλιο - Αγόρια Α'Γυμνασίου
3. Τοψής Ευάγγελος - Αργυρό Μετάλλιο - Στ' Δημοτικού
3. Ζωή Μαλίκι - Αργυρό Μετάλλιο - Κορίτσια Α'Γυμνασίου
4. Ζορμπά Κατερίνα - Αργυρό Μετάλλιο - Στ Δημοτικού
Από τους παραπάνω σκακιστές οι τρεις πρώτοι προκρίνονται στα τελικά του θεσμού στην Ερέτρια.
Συμμετείχαν επίσης από την πόλη μας οι:
Χαράλαμπος Χατζησταύρου, Αναστασία Μαλίκη, Γιώργος Παρασίδης, Γιάννης Μεταξάς, Αντωνία Μεταξά, Ζορμπάς Περικλής φέρνοντας πολύ θετικά αποτελέσματα.
Την επόμενη Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013, η ομάδα αγωνίζεται για το πρωτάθλημα Β'εθνικής εκτός έδρας με την ομάδα της Κατερίνης, αγώνας καθοριστικής σημασίας που θα κρίνει κατά πολύ και την πρωτιά.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου