"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Αναγνώστης απορεί με το αδιαχώρητο που επικρατεί "στα καφέ"

Kυριακή απόγευμα. Ερημιά στη γειτονιά, λίγο κρύο, ώρα για περπάτημα. Αυτό μόνο είναι δωρεάν. Ο δρόμος με φέρνει κοντά στο κέντρο της πόλης (επαρχιακή),στην οποία οι πιο...
πολλοί κλαίγονται για τους φόρους, την ανεργία, το ακριβό πετρέλαιο, τους κλέφτες πολιτικούς ....Και τι να δω. Σε όλα τα καφέ επικρατεί το αδιαχώρητο. Σαν σε κερκίδα ο ένας πίσω από τον άλλο παρακολουθούν αγώνα. Τίποτα δεν τους απασχολεί παρά η ομάδα. Ούτε τα στημένα τους προσβάλλουν, ούτε τα ποσά που διακινούνται μέσω του ποδοσφαίρου τους πτοούν, κι ας μην έχουν να φάνε(μήπως όμως έχουν;)αυτοί εκεί σαν πρόβατα. Έ, όχι ρε παιδιά, έτσι δεν κάνουμε χωριό. Ξέρουμε όλους τους παίκτες , ακόμα και της Γ΄ εθνικής και αφήνουμε τον κάθε τυχάρπαστο πολιτικό να αποφασίζει για εμάς. Τι να πω και για τους φραπέδες ή μάλλον τώρα είναι νες καφέ λόγω κρύου. Νέοι 25-30 αντί να υψώσουν τη φωνή και τη γροθιά τους για δικαιώματα και ανθρώπινη ζωή, βολεύονται με το χαρτζιλίκι του μπαμπά ή του παππού. Παιδιά, αυτό είναι χαρτζιλίκι και πάντα θα το παίρνετε, όσο έχουν. Εκείνα όμως που σας στερούν οι πολιτικές των μετρίων και η βουλιμία των λίγων είναι ΔΙΚΑ ΣΑΣ, μόνο που κατάλαβαν ότι βολεύεστε και σας τα παίρνουν. Τι να πω, θλίβομαι . Θα γυρίσω στη γειτονιά μου και όταν σας δω να προβληματίζεστε θα ξανάρθω. Καληνύχτα. Συγγνώμη από εκείνους που προβληματίζονται και αγωνίζονται.
Αναγνώστης
πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου