"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Πέλλα: Οι νέες θέσεις για μετατάξεις υπό διαθεσιμότητα υπαλλήλων

   
altΣτη δημοσιότητα δόθηκαν οι θέσεις που αφορούν στις μετατάξεις των υπάλληλων που έχουν κριθεί σε διαθεσιμότητα.  Στο ΦΕΚ 386Β/21-2-2012 ο ενδιαφερόμενος θα βρει την υπουργική απόφαση για τη σύνταξη πινάκων, την αίτηση-δήλωση προτίμησης θέσεων, τον αριθμό υπαλλήλων ανά φορέα καθώς και τα κριτήρια κατάταξης σε προσωπικό ΔΕ διοικητικών κλάδων.
Για το Ν Πέλλας ανακοινώθηκαν οι εξής 19 θέσεις:
Δήμος Έδεσσας
Α.Δ. Πέλλας: 1
Α.Τ. Έδεσσας: 1
Πρωτοδικείο Έδεσσας: 3
ΕΤΑΑ/ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΔΕ 1
Περιφερειακή Υπηρεσία ΟΠΑΔ Ν. Πέλλας: 1
Γ.Ν. Πέλλας (ΓΝ Γιαννιτσών-Έδεσσας): 1
Δήμος Πέλλας
Α.Τ. Γιαννιτσών: 1
Εισαγγελία Πρωτοδικών Γιαννιτσών: 1
Ειρηνοδικείο Γιαννιτσών: 4
ΚΕΠ 163 Μ. Αλεξάνδρου: 1
ΚΕΠ 963 Κύρρου: 1
Δήμος Σκύδρας
Α.Τ. Σκύδρας: 1
Ειρηνοδικείο Σκύδρας: 1
ΚΕΠ 833 Μενηίδος: 1

πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου