"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Γιαννιτσά:Άγρια καταδίωξη Αλβανών


Άγρια καταδίωξη είχαμε χθες το πρωί όταν η ειδική ομάδα της Ελληνικής Αστυνομίας (0ΠΚΕ) σταμάτησε για έλεγχο μικρό φορτηγάκι. Οι επιβαίνοντες προκάλεσαν την προσοχή των αστυνομικών και όταν τους έγινε σήμα να ακινητοποιήσουν το όχημά τους αρνήθηκαν και ανέπτυξαν ιλιγγιώδη ταχύτητα. Στην  καταδίωξη που ακολούθησε οι δράστες επιχείρησαν να διαφύγουν αλλά τελικά εγκλωβίστηκαν. Στη διαδικασία σύλληψης ο ένας εκ των δύο κατάφερε να διαφύγει.Ο δεύτερος ένας 36χρονος Αλβανός υπήκοος συνελήφθη και οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Γιαννιτσών.Η έρευνα του οχήματος έδειξε πως
πρόκειται για μέλη του σπείρας που αφαιρούν μέταλλα καθώς στο όχημα βρέθηκε μεγάλη ποσότητα χαλκού.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου