"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Γιαννιτσά: Το λειτουργούσε αν και ήταν... σφραγισμένο!

  
altΈνας 37χρονος ιδιοκτήτης καταστήματος, συνελήφθη σήμερα (26/02) μεσημβρινές ώρες στα Γιαννιτσά-Πέλλας, γιατί παραβίασε τις σφραγίδες που είχε θέσει σε αυτό ο δήμος Γιαννιτσών.
Συγκεκριμένα επειδή το κατάστημα του 37χρονου δεν είχε εφοδιασθεί με την προβλεπόμενη εκ του Νόμου άδεια ίδρυσης και λειτουργίας, ο δήμος προέβη στην σφράγισή του όπως προβλέπει ο Νόμος. Ο ιδιοκτήτης του όμως... έσπασε τις σφραγίδες και το έθεσε σε λειτουργία, με αποτέλεσμα να συλληφθεί από τις Αρχές.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου