"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Λεμονόπιτα πανεύκολη

(...δεν μπόρεσα να της αντισταθώ !!!)

lemonopitaeukoliΥλικά
• 1 πακέτο μπισκότα Σαβαγιάρ
• 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα

• 500 γρ. κρέμα γάλακτος
• 4 λεμόνια
• 1 μικρό γάλα εβαπορέ
• αμύγδαλο φιλέ
Εκτέλεση
Σε ένα γυάλινο πυρέξ αραδιάζουμε τα σαβαγιάρ αφού τα βουτάμε με γρήγορες κινήσεις στο γάλα εβαπορέ το οποίο πρώτα το έχουμε αραιώσει με λίγο χλιαρό νερό.
Σε ένα μπολ ρίχνουμε το ζαχαρούχο, την κρέμα γάλακτος και με το σύρμα ανακατεύουμε καλά για πέντε λεπτά. Τέλος ρίχνουμε τον χυμό από τα λεμόνια σιγά σιγά ανακατεύοντας καλά.
Ρίχνουμε την κρέμα πάνω από τα σαβαγιάρ την απλώνουμε ομοιόμορφα και από πάνω πασπαλίζουμε με το φιλέ αμυγδάλου. Αν δεν έχετε φιλέ μπορείτε να πασπαλίσετε τριμμένη φλούδα λεμονιού. Το βάζουμε στο ψυγείο για μισή ώρα να πήξει.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου