"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Γιαννιτσά: Την αγκάλιασε και της έκλεψε την αλυσί

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Την αγκάλιασε, όχι επειδή την πεθύμησε ή την αγάπησε αλλά για να την κλέψει. Συγκεκριμένα πριν λίγες ημέρες, μία 38χρονη από τη  Ρουμανία σε οδό τοπικής κοινότητας του δήμου Πέλλας...

... αγκάλιασε μία 70χρονη ηλικιωμένη δήθεν να τη χαιρετήσει, αλλά εντέχνως της άρπαξε από το λαιμό τη χρυσή αλυσίδα που φορούσε. Το γεγονός κατήγγειλε στις Αρχές η παθούσα, οι οποίες ενεργώντας κατάλληλα ανακάλυψαν την... ταυτότητα της μακρυχέρισσας Ρουμάνας, την οποία όμως δεν συνέλαβαν λόγω παρέλευσης των χρονικών ορίων του αυτοφώρου.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου