"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

5η Ομιλία στα Γιαννιτσά με θέμα: «Εφηβεία και κατάθλιψη»

  

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Την Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 18:00 - 20:00 στην Αίθουσα Πληροφόρησης Νέων στο Πολιτιστικό Κέντρο Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα : «Εφηβεία και κατάθλιψη» με ομιλήτρια την κα Αθανασοπούλου Λίλιαν – Παιδοψυχίατρο, Ιατροπαιδαγωγικoύ Κέντρου  Γ.Ν. Γ Παπανικολάου Θεσσαλονίκης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο  23810-51174 ή να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Κέντρου Πρόληψης kporama.gr
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις.
Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος του Κ.Π
Λάζαρος Σιάντσης
Κλινικός Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου