"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Γιαννιτά: Μετέτρεψαν το όχημά τους σε... φαρμακείο με ναρκωτικά!

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Δύο άτομα ηλικίας 31 και 35 ετών κάτοικοι Γιαννιτσών-Πέλλας, συνελήφθησαν την 05/02 λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ενώ αναζητείται ένας 18χρονος συνεργός τους.
Ειδικότερα οι δύο συλληφθέντες ενώ βρισκόντουσαν μέσα στο όχημά τους στην επαρχιακή οδό Γιαννιτσών-Χαλκηδόνας και βλέποντας ότι επρόκειτο να ελεγχθούν από περιπολούντες Αστυνομικούς, προσπάθησαν να αποφύγουν τον έλεγχο, αναπτύσσοντας ταχύτητα και πετώντας από το παράθυρο ναρκωτικές ουσίες.
Λίγα μέτρα παρακάτω όμως σταθμεύθηκαν από τους Αστυνομικούς, οι οποίοι κατά τον έλεγχο βρήκαν πάνω τους και εντός του οχήματός τους,  ποσότητες ναρκωτικών ουσιών, ναρκωτικά φάρμακα-χάπια που χορηγούνται μόνο  με ιατρική συνταγή την οποία δεν είχαν, ζυγαριά ακριβείας, χρηματικό ποσό και κινητά τηλέφωνα που τα χρησιμοποιούσαν για τις συναλλαγές τους. Τα ναρκωτικά και χάπια τα προμηθεύτηκαν από τον 18χρονο συνεργό τους, τον οποίο αναζητούν οι Αρχές.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου