"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Γιαννιτσά: Πρωτότυπο! εύρημα στην αυλή του σπιτιού του

  
alt
 κλικ για μεγέθυνση
Έκπληκτος έμεινε ένας 32χρονος χθες (04/02) λίγο πριν το μεσημέρι, όταν και ενώ καλλιεργούσε τα λουλούδια στον κήπο του σπιτιού του...

... σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, βρέθηκε μπροστά σε μία χειροβομβίδα! η οποία ευτυχώς κατά την ανεύρεσή της δεν εξερράγη. Ειδοποιήθηκαν αμέσως οι αρμόδιες Αρχές οι οποίες και την παρέλαβαν προκειμένου την εξουδετερώσουν με ασφάλεια.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου