"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Συναυλία της Δημοτικής Χορωδίας Γιαννιτσών στο Αργυρόκαστρο


    H Δημοτική Χορωδία Γιαννιτσών  το Σάββατο 11-5-2013 συμμετείχε σε συναυλία στο Αργυρόκαστρο που οργάνωσε ο εκεί Αλβανοελληνικός Σύνδεσμος . Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Μητροπολίτης Αργυροκάστρου κ. Δημήτριος , η Περιφεριάρχης της περιοχής, ο Πρόξενος της Ελλάδος, άλλοι επίσημοι και αρκετός κόσμος ο οποίος έδειξε τον ενθουσιασμό του κατά την εκτέλεση των μουσικών έργων. Συγκινητικές ήταν και οι  στιγμές που μαθητές σχολείων της περιοχής, χόρεψαν παραδοσιακούς Ηπειρώτικουςχορούς και εκτός από Αλβανικά τραγούδια τραγούδησαν και Ελληνικά...

 Η Χορωδία εκτός από το Αργυρόκαστρο, επισκεύθηκε του Αγίους Σαράντα, τον αρχαιολογικό χώρο του Βουρθωτού, την Δερβισιάνη και τους Βουλιαράτες στους οποίους  είναι και το νεκροταφείο των πεσόντων στρατιωτών κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940-41.
Εκεί τελέσθηκε επιμνημόσυνη δέηση υπέρ της ανάπαυσης των ψυχών των παλληκαριών που έδωσαν την ίδια τους την ζωή για την πατρίδα.
Ευχαριστούμε τον Ι.Ν.Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών, την Ιστορική Λαογραφική Εταιρεία Γιαννιτσών Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ, την Μικρασιατική Εστία Πέλλας και την ΔΗΚΕΠΑΠ του Δήμου μας για την συνεισφορά τους στην εκδήλωσή μας.

ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου