"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Πορεία 50χλμ από τον Σύλλογο Ειδικών Δυνάμεων «Αχιλλέας Μιμιλίδη»


Ο Σύλλογος Ειδικών Δυνάμεων Νομού Πέλλας Αχιλλέα Μιμιλίδη διοργανώνει σε συνεργασία με την Λέσχη Ιερού Λόχου 2012, πορεία 50 περίπου χιλιομέτρων στην περιοχή Γιαννιτσών -Εδέσσης στην μνήμη των Μακεδονομάχων αγωνιστών Τέλλου Άγρα και Αντώνη Μίγγα. Η πορεία θα λάβει χώρα στης 8 Ιουνίου ημέρα Σάββατο 18 :30. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην πορεία να δηλώσουν συμμετοχή εώς και την 31 Μαΐου στα τηλέφωνα 1) 6979688449 2)6974646834 3) 6934047701. Στην πορεία θα υπάρχουν επίσης συνοδευτικά αυτοκίνητα για λόγους ασφαλείας καθώς και διασώστες της ΕΔΟΜΑΚ Θεσ/κης. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν ειδικά αναμνηστικά.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου