"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Τριήμερο εορταστικό πρόγραμμα εκδηλώσεων στον παραδοσιακό οικισμό Κρώμνης


Εκδηλώσεις στν παραδοσιακό οικισμό της Κρώμνης θα πραγματοποιηθούν το τριήμερο από 19 έως και 21 Μαίου στην διάρκεια των οποίων θα πραγματοποιηθούν και τα αποκαλυπτήρια του Ηρώου των πεσόντων Κρωμνιωτών. Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής: Κυριακή 19 Μαΐου 19:00 Εσπερινός στον Ιερό ναό του Αγίου Νικολάου . 21:00 Παραδοσιακοί Χοροί από τους Συλλόγους 22:00 Παραδοσιακό Γλέντι με χορούς από όλη την Ελλάδα. Δευτέρα 20 Μαΐου 18:30 Εσπερινός στον Ιερό ναό του Αγίου Νικολάου .... 19:30 Κουρμπάνι (Προσφέρεται φαγητό προς τιμή του Αγίου Νικολάου ) 20:00 Περιφορά της Ιεράς Εικόνος. 20:30 Αποκαλυπτήρια ηρώου πεσόντων Κρώμνιωτών 21:00 Παραδοσιακοί Χοροί από τους Συλλόγους 22:00 Παραδοσιακό Γλέντι με χορούς από όλη την Ελλάδα. Τρίτη 21 Μαΐου 07:00 θεια λειτουργία στον Ιερό ναό του Αγίου Νικολάου 10:00 Η καθιερωμένη δημοπρασία υλικών αλλά και ζώντων ζώων από προσφορές των συμπολιτών μας προς ενίσχυση του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου στον Παραδοσιακό Οικισμό Κρωμνης.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου